26 January 2011

Macaron

kuih/biskut yg aku sendiri tak tau pun namanya sebelum ni namun diperkenalkan oleh mem aku disebabkan peraan dia meluap2 nak merasa kuih/biskut ni iaitu MACARON


size dia kecik jer... besar bih kurang biskut chipsmore kot

setiap warna rasa yg berbeza-beza

banyak2 ni aku suke yg coklat nih


kat atas nya ditaburi kacang

harganya boleh tahan...

aku beli kat empire shopping mall, subang jaya. Kebetulan masa ni aku ada keje skit kat USJ, onway balik singgah ler sini setelah dapat sms dari wife aku yg tgh ngidam benda nih. Tapi menurut info, byk kedai gak yg jual kuih/biskut nih... kat shoping mall ni pun ada lagi satu kedai jual biskut/kuih ni. Disebabkan aku jumpe kedai ni jer, terus je aku beli.Tempat lain yg leh dapat kuih/biskut ni kat
  Qistina nama chasher dia tuh... comelnye sama macam MACAROn juga haha

Babycakes Sweet Shoppe, GTower, Jalan Tun Razak, Kuala Lumpur


yg ungu ni blueberry... agak masam n agak manishhhh

No comments:

Post a Comment